Projektowanie stron www
Do tego, że strona internetowa jest podstawą działania każdego przedsiębiorstwa, w dzisiejszych czasach nie trzeba już nikogo przekonywać. Serwis internetowy stanowi obecnie niezaprzeczalnie największe źródło pozyskiwania informacji, a także jest najszerszym polem reklamowych dla firm. Od 2007 śledzimy zmiany na rynku w zakresie projektowania stron WWW, a ich tworzenie jest kluczową usługą naszej firmy. Chętnie podejmujemy współpracę z małymi przedsiębiorcami, jak i dużymi korporacjami – nie ma dla nas za małych, ani za dużych klientów.
a także fora internetowe, blogi i wiele innych. Zapytaj o interesujące Cię rozwiązanie.
Pragniemy podkreślić, że projektowanie strony internetowej to wieloetapowy proces współpracy z Klientem. Dokładamy wszelkich starań do tego, by dobrze poznać i zrozumieć naszego Zleceniodawcę, co przekłada się na realizację projektów dającą obopólne zadowolenie. Zachęcamy do zapoznania się z wypracowanym przez nas mechanizmem działania.
Najważniejsze to poznać Klienta i jego wymagania. Na tym etapie rozmawiamy ze Zleceniodawcą i zapoznajemy się z jego działalnością oraz produktem/usługą, którą chce sprzedać. Zbieramy preferencje odnośnie do samego wyglądu wstępnego projektu. Analizujemy także rynek konkurencji.
1.1. Analiza działalności – aby strona dobrze spełniała swoje zadania, musi być dopasowana do branży i produktów. Jedne dziedziny wymagają dużej ilości „efektów specjalnych” na stronie, przykuwającej wzrok kolorystyki, inne - wręcz odwrotnie - potrzebują konkretnego, stanowczego przedstawienia oferty bez zbędnych wodotrysków, jednak przy nowoczesnej szacie graficznej, która pokazuje, że firma idzie z duchem czasu i jest profesjonalna. Obrazowo – taka jest podstawowa różnica między witryną dla agencji organizującej koncerty a stroną dla kancelarii prawej czy firmy wykonującej badania w laboratorium.
1.2. Badanie konkurencji – musimy dobrze zapoznać się z rynkiem konkurencyjnym naszego Klienta i poszukać plusów jego firmy (tego czym może się wyróżnić na tle konkurencji). Badamy to, jakie produkty, usługi przynoszą największe zyski i co jest filarem danej działalności, a także to, na czym najlepiej się skupić, projektując stronę.
1.3. Po wstępnych rozmowach i naszych analizach proponujemy i sugerujemy rozwiązania, które mogą okazać się pomocne. Przedstawiamy ofertę będącą kontaminacją preferencji Klienta i naszych doświadczeń.
Po analizach, rozmowach i wstępnych ustaleniach podpisujemy umowę z Klientem. Jest ona deklaracją współpracy, mającą chronić interesów obu stron. Posiadając umowę określającą warunki współpracy i oczekiwania Zleceniodawcy rozpoczynamy pracę z grafikiem. Przesyłamy Klientowi projekt graficzny. Tutaj może on przedstawiać swoje sugestie i wnosić poprawki. Praca z grafikiem trwa do momentu uzyskania efektu zadowalającego Klienta.
Z chwilą zaakceptowania projektu graficznego, przechodzimy do realizacji ustaleń. Jest to etap intensywnej pracy nad stroną. Cały proces jest koordynowany przez jedną osobę, odpowiedzialną za kontakt z Klientem i zarządzanie zespołem produkcyjnym, zajmującym się pracami wizerunkowymi oraz programistycznymi.
Na tym etapie strona przechodzi przez szereg testów - sprawdzamy czy wszystkie funkcjonalności zostały wykonane zgodnie z wymaganiami Klienta i czy działają bezbłędnie. Nanosimy ostatnie poprawki.
Demonstrujemy efekt pracy Klientowi. Zdajemy projekt.
Nasza współpraca po zdaniu projektu się nie kończy. Zapewniamy bezpłatny 12 miesięczny tryb serwisowy w ramach gwarancji. W tym czasie każdy zgłoszona nam nieprawidłowość zostanie naprawiona. Dodatkowo pomagamy w bieżącej aktualizacji i świadczymy usługi związane z rozwojem strony internetowej. Podczas współpracy promujemy stronę Klienta i markę , jeśli wyrazi taką chęć.